.

رایج ترین گزینه برایسرمایش سالن های یک پارچه نظیر کارخانجات، مساجد، پاساژها کولرهای آکسیال سرماسان می بشاد که پایه و اساس کار کولر سرماسان با عمل تبخیر آب می باشد. یعنی کولر آبی صنعتی در درجه حرارت بالا گرمای آن مکان را گرفته و از آن برای تبخیر کردن آب درون آن استفاده می کند. کولر آبی صنعتی سرماسان  در 2 مدل  "کولر صنعتی سانتریفیوژ" و "کولر صنعتی آکسیال" طراحی و تولید میشود.

کولر آبی صنعتی آکسیال سرماسان: این نوع کولر آبی صنعتی نیز با تبخیر آب و رطوبت موجود در پد کولر آبی صنعتی کار می کند. یعنی گرمای هوا باعث تبخیر آب درون پد ها شده و به این طریق به کاهش دمای محیط کمک خواهد کرد. فن اکسیال به کار رفته در این مدل کولر آبی صنعتی باعث شده تا کولر آبی صنعتی از طریق پد سرمای تولیدی حاصل از عمل تبخیر را به بیرون منتقل کرده و تا حدی مکانی که کولر آبی صنعتی در آن نصب شده، از هوای خنک و مطبوع بهره مند شود. اصلی ترین مصارف این مدل کولر آبی صنعتی برای موقعیت هایی است که نیازی به کانال کشی های متعدد نیست و به این ترتیب از بازدهی بالاتری برخوردار شوند.

از جمله مزایای کولر آبی صنعتی اکسیال سرماسان  می توان به سبک بودن آنها، قیمت ایده آل( در مقایسه با نمونه های دیگر)، ایجاد هوای خنک و سالم و مناسب برای افرادی که آلرژی و حساسیت های فصلی دارند، بالا بودن حجم هوا، وجود سایزهای گوناگون و اشاره کرد.

 


 

کلمات کلیدی: کولر صنعتی- کولر سلولزی- کولرسانتریفیوژ-کولر آبی- کولر آبی صنعتی- پد کولر- کولر آکسیال- کولر صنعتی آبی - کولر صنعتی آبی- کولر آبی صنعتی- کولر صنعتی آکسیال- کولر آکسیال آبی- کولر آبی سلولزی- کولر سالن تولید- کولر صنعتی کارخانه- کولر صنعتی گلخانه- کولر گلخانه پد کولر گلخانه - کولر آبی صنعتی گلخانه –– کولر آبی انبار صنعتی قیمت کولر آبی صنعتی سیستم های مه پاش سیستم مه پاش گاوداری کولرکارگاهی کولر آبی تجاری کولر صنعتی بدون کانال- پد کولر آبی


www.sarmasaan.com کولر ,صنعتی ,آکسیال ,سرماسان ,تبخیر ,گلخانه ,کولر صنعتی ,صنعتی آکسیال ,کولر آکسیال ,گلخانه کولر ,کولر گلخانه ,کولر صنعتی آکسیال منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ناودون حذف برگی از انجیل فروش کاغذ a4 درچالوس نوشهر کلاردشت طراحی سایت دانلود فیلم آموزشی آرلیس پرسش مهر 1398